Testing....



Igår kom maken hem med matkassar och en låda under armen........Han hade handlat lite mat på Netto på vägen hem,och fick med sej den här också därifrån !!

image1248

En ritplatta från Wacom,Wacom volito 2. Vi hade nog tänkt investera i en annan ritplatta så småningom,men för 379:- kan man ju testa om det är något för oss! Jag satt en stund igår och ja,lite svårt är det allt att få texten snygg ..men det är väl bara att träna på antar jag!

Provade att skriva på den här bilden från i somras......

image1249

Och....jiiiiises vad jag längtar efter sommar nu!!!

Kram på er...


foto : tinas privata

klicka på länken till fotosidan.se, och läs några utlåtanden från användare av Wacom ritplattan.
1 Perlan:

skriven

Men ååå vad roligt med en liten överraskning så där bara! :) Måste nog fixa en sån jag med och prova att leka lite.. Om inte annat skulle nog Emmie ha ganska kul med den! :)
Kraaaaaaaaam vännen!!!

2 Camilla:

skriven

Ritplatta verkar ju helskoj, och till det priset kan man ju verkligen testa!

3 Bodil:

skriven

Jag är också sugen på en ritplatta... och ett macroobjektiv, en extern blixt, Adope Illustrator... Ja, du vet listan kan göras hur lång som helst. Lycka till med din nya leksak. Kram, kram.

4 m a r i a k o d e n:

skriven

hej!!!
Men så kuul med ritplatta!!
Lyllo dig!!!

Hoppas allt är bra.....kikar in som snabbast...ska gå å lägga mig....

Kramkram!

5 Livet i byn:

skriven

Härligt med en ritplatta, men jag har provat så jag vet att det är svårt att använda.

~Livet i byn

6 Anne:

skriven

Roligt! Tycker också det är lite svårt. Ert träd är så fint, som er uteplats. Och ert vardagsrum, hm ert kök. Ja... :)

7 Sandra:

skriven

Så roligt med en ritplatta, fast jag har ingen aning om hur den fungerar :) Suck, vet du vad? Jag längtar också till sommaren, men det har i princip varit snöstorm hos oss känns inte alls vårigt..Kram

8 Lisa:

skriven

Morgonsuddar förbi.......hoppas du får en fin dag!

9 Malinbayard:

skriven

...och jag visste inte ens att denna "manick" fanns. ;)
Lycka till med den.

10 MO:

skriven

Vad kul, o till vilket bra pris...du skriver så snyggt, o visst längtar jag...till sommaren o kanske sitta på din fina altan o äta din goda Gi-kladdkaka....det du, väntar bara på inbjudan...hihi.Tack gulligaste du för gratulationen på namnsdagen, hade helt glömt, för Maila fyller nämligen 8 år idag så tankarna har helt varit hos henne...sen kom mamma för hon skulle skjutsa H till ett ställe här o då tjoade hon grattis till henne (hon heter oxå Maria)...så då kom jag på det...Passar Mini idag, hon kom halv 8 o hon hade varit vaken sen 5.15, så hon var trött vid halv 9 så då gick vi en runda på 1,5 timme, hon somnade fort o jag svettades som en gris...det var bara o hoppa i duschen, hon ligger i vagnen utanför o sover fortfarande....Jo jag sprutmålade husen, har nog inte visat dem de direkt innan, nu passar de ju in året om. Då skulle du ha middagsgäst idag, hälsa o gratta, fast han vet ju inte vem jag är..tar gärna emot ett våffelhjärta, älskar våfflor, men får nog äta av soppresterna idag, gjorde gulaschsoppa igår, fast på färs....så gott. ha de så bra idag kompis, tusen kramar

11 Number nine on Melon Lane:

skriven

Köpte han en ritplatta på Netto?! Jag måste dit:P

12 Cina:

skriven

Kul med ritplatta, det skulle nog både jag och storebror i huset kunna ha kul med :)!

Kram och trevlig helg!

13 Sus i Hus:

skriven

Hihi va roligt och visst längtar man efter sol och värme nuuuuu! Ha en härlig helg och sköt om dig. Kram

14 annelie:

skriven

Vilken underbar man du verkar ha. Min kan inte ens spontanhandla något på ICA uta följer sina lappar till punkt och pricka. Överaskade dock EN gång och hade köpt folköl... Det var stort, men att han skulle komma hem med en ritplatta, det kan jag nog bara glömma. Det får jag komma hem med själv, men jag tycker om honom ändå!
Lycka till med din iallafall, det ser ju hur roligt ut som helst.
Antar att du har helgen räddad ;)
Kram på dig

15 pia:

skriven

verkar vara en kul leksak det där...hmmm 379kr lät inte så fasligt dyrt heller...kanske nåt att fundera över!
ha det bra, sköt om dig!*KRAM*

16 Designtjejen:

skriven

Åhh jag längtar!!

Kommentera här: