Exet som kom fram....

 
Hittade ett gammalt X i källaren härom veckan...alltså bokstaven X =)! Kommer ni ihåg betongbokstäverna som Ikea sålde för ett antal år sen?

image1247

Glad att jag letade i skåpen...egentligen efter nåt annat som jag inte hittade,men den här hade jag glömt bort att jag hade...

Lite lägesrapportering angående badrumsdörren är väl på sin plats också =)...Den "öppna"planlösningen är ett minne blott..... och dörren hänger där den ska! Vi har också satt dit ett runt fönster,och är jättenöjda!Däremot har inga dörrfoder kommit upp än...så bilder dyker nog upp när det hela är klart!
Nu har dottern laddat kaffebryggaren.....bäst att avsluta här,kaffe på G!

Ha en fin tisdag!!!

bild : tinas privata
1 Lia Florenz:

skriven

fint :D

2 Nettan:

skriven

Vad kul det är när man hittar saker i sina gömmor man glömt bort att man hade =0)
Mm kaffe lät gott, får nog göra mig en kopp..
Ha det gott..
Kram Nettan

3 Linruz:

skriven

Fint och kul att hitta saker man glömt bort att man har.

4 Malinbayard:

skriven

Rena rama julafton när "glömda" grejer kommer fram! ;)

5 Anne:

skriven

Vad roligt att hitta sånna snygga saker i sin skåp, tror du jag även hittar ett x om jag kollar lite längre in i skåpen :) Hoppas kan man ju alltid.

6 EVA:

skriven

Visst är det kul när man hittar sånt man kan återanvända igen ?! Kul när man gör såna "fynd"...
***
K R A A A M från mig !!!

7 Livet i byn:

skriven

Vad häftigt med betongbokstäver :0)

~Livet i byn

8 Camilla:

skriven

Vad synd att ni tagit bort den öppna planlösningen, jag tycker det var snyggt. Hihi. :)

9 Mallan:

skriven

De där är ju coola, men det är evigheter sen de slutade sälja dem. Alltid kul när man hittar nåt som man glömt bort att man har =) Kramen.

10 Mariakoden:

skriven

Hejhej!! Det där är en ikeaklassiker..... =)
Supersnygg!!
Vi har X och W här hemma...å de åker fram å neri källaren...å fram ett tag...å källaren... (kul att variera sig)
Hoppas ni har det bra!!!

Kram på dig!

11 Malin:

skriven

Åhhhhh ett sånt M ska jag ha någonstans:) Får rota lite..hihi. Kram

12 Anonym:

skriven

Vilket fint hem du har, jag blir så sugen att flytta till ett hus när jag kikar in på din fina blogg och läser om dina projekt!!!

Lisa

13 Malin Inspiration & design:

skriven

Skrev till dig men det försvann. =( Coolt x du hittade. Tur de tinte var ett annat x. ;)

Roligt när man hittar saker så , blir ju som nya. :)
Kul med dörren. Ska bli skoj att se det runda förnstret sedan. i ska ev sätta ett runt fönster i vår köksdörr men det blir inte ännu på ett bra tag tror jag. Vår svarta cirkel får duga sålänge. .=)

Kram på dig!!!

14 mamma millan:

skriven

Ja ibland kan man bliu förvånad över vad man har i sina gömmor...fint!! millan

15 Malin:

skriven

Visst kommer jag ihåg dem. Jag har två stycken själv hemma, ett som bokstöd och ett som dekoration.

16 Kattis:

skriven

Ett runt fönster i dörren? :) Eller har jag fattat fel nu? Ska bli kul att se bilder...

17 Sandra:

skriven

Vad roligt att hitta prylar som man glömt bort! Kram Sandra

18 Cissi:

skriven

Det är kul att hitta saker man har glömt bort att man har...

19 Glimtar Anna:

skriven

Ibland har man skatter i sina gömmor :)

20 Jill:

skriven

Vad trevligt att glömma bort saker, för att sedan hitta dem när man minst anar det. Bokstäver är för övrigt så snyggt som dekoration och det X:et är så mycket bättra utan ljus i!

Ha det bra!

21 Fröken Fräken:

skriven

Jag lyckades aldrig få tag i de där bokstäverna då de såldes, men efter idogt letande har jag hittat ett A och ett X på loppisar. Nu är jag på jakt efter O och W också... Gillar dessa skarpt!!

22 anna:

skriven

älskar när jag hittar gamla saker som jag har glömt av. IKEA får gärna ta och sälja de där bokstäverna igen. Vad har du köpt den fina tapeten i sovrummet, jättefin.
krma
anna

23 Brunkullan med Mosipperötter:

skriven

Har också ett x från IKEA:) Det står i vardagsrummet på en lackhylla.

Susanne

Kommentera här: