Önskelampa och Gott Nytt År!

Fick med mej en glödlampa hem från Ikea för ett tag sen...Önskan att äga en Cord Lamp Mini från Design House står på listan över saker som jag gärna skulle vilja ha här hemma.Så,tills dess får jag nöja mej med Ikealampan,som har en liknande form....





Imorgon,på nyårsafton,ska vi ha goda vänner här hos oss.Vi ska äta gott och ha en mysig kväll.Vill passa på att önska alla :

♥ETT GOTT NYTT ÅR!!!♥



foto:tinas privata
1 Malin Inspiration & design:

skriven

Hej hej! Har likadan lampa på gossens rum. :) En COrd lampa hade INTE suttit fel. :S





Önskar dig ett underbart nytt år!! KRAM!

2 Annika:

skriven

Tittar in och önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Vi ses på det nya året! :) Kram!

3 m a r i a k o d e n:

skriven

Gott nytt år på er!!



kram!

4 Vicke:

skriven

Kikar in för att önska dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!



5 Lilla jag:

skriven

Gott nytt år!

6 jenny:

skriven

Gott nytt år!!!

Kram/jenny

7 Mari:

skriven

Håller på stt skala räkor i massor så jag är tvungen att paus lite. Luktar illa och kallt är det, fy. Men god förrätt ska det bli.



Ha själv en härlig nyårshelg och njut ordentligt!



Kram Mari

8 anna:

skriven

hej, hej! Fina bilder som alltid, vill bara kika in och önska dig ett gott nytt år och en trevlig nyårsafton.



Kram från Sälhuset!

9 Livet i byn:

skriven

Jag önskar dig ett gott slut på detta gamla året och ett riktigt Gott Nytt År!!



Cord-lampan är riktigt snygg!



~Livet i byn

10 Proforma:

skriven

Tittar in för att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kram

11 Karin/Theas rum:

skriven

GOTT NYTT ÅR!!!!!

12 Tjohalias blogg om inredning:

skriven

Gott nytt år, hoppas du får en underbar nyårsafton. Kram Sandra

13 Annette:

skriven

Hoppas du får det mysigt i kväll.

Gott Nytt År!



Kram Annette

14 Karin:

skriven

Låter trevligt!



Gott slut!

15 Liza:

skriven

God fortsättning på det nya året!!

KRAAAAAM!

Liza

16 Marielle:

skriven

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

17 Annette:

skriven

Hejsan

Du är så påhittig med dina dekorationer.

Så roligt att få insperation.

Hoppas du haft ett fint nyår och god fortsättning!



Ha det gott

Annette

18 Ellas Inspiration:

skriven

Jag önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året!!



Kram Karin

19 MO:

skriven

Tjenare, hoppas ni hade en trevlig kväll igår, det lät ju som det skulle bli kul med en träff o att alla ungdomarna skulle vara med.

Här gick det oxå trevligt o lugnt till...Lillfisen (Mila) var ovanligt oskrikig, ja hon är/har varit ganska gnällig o skrikig av sig...hela tiden så det var ovanligt att se henne lugn o go. O Mini skötte sig oxå bra (det brukar hon ju men hon har ju ett humör om hon inte får som hon vill). Idag sov jag till över nio, hände i stort sett aldrig, sen gick jag o Maila o mamma en promenad...när jag kom hem tog jag tag i veckostädningen, det blir ju alltid lite uppställt o smutsig när vi är flera stycken, skönt att ha det gjort. Men gud så skönt det var med diskmaskin, förenklade det hela såååå mycket.



Imorgon fyller Mini 3 år, men hon ska firas på Söndag, syster o de behövde några dagar till på sig att fixa till det hemma hos dem, ja de är långt ifrån klara, när man ser hur jobbigt de har det med flytten o komma i ordning så blir man inte det minsta avis på att flytta.



Ha en skön kväll, hälsa alla o många GOTT NYTT ÅR kramar

20 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Goa Tina, hoppas att din nyårsafton var precis så härlig som bara du förtjänade! MIn var precis sådan :D



Vi tänker lika gällande objekt på önskelistan, en Cord (bägge storlekarna) finns helt klart med! Men jag håller med om att formspråket på din ikealampa påminner... Snygg!!!



S T O R K R A M // T i n a

21 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Goa Tina, hoppas att din nyårsafton var precis så härlig som bara du förtjänade! MIn var precis sådan :D



Vi tänker lika gällande objekt på önskelistan, en Cord (bägge storlekarna) finns helt klart med! Men jag håller med om att formspråket på din ikealampa påminner... Snygg!!!



S T O R K R A M // T i n a

22 ZR:

skriven

Här är det en till som har den lampan högt på önskelistan....Synd bara att jag behöver två stycken till våra köksfönster.

Har det bra

//ZR



23 Linda P:

skriven

Vi köpte mncorden till oss själva i julklapp (eller ett tag innan jul men dock ;)) Så nöjda!!



God fortsättning! kraaaam

24 Proforma:

skriven

Tack för din uppmuntran om min (tillfälliga!) arbetslöshet!

Ha en bra fredagskväll!

Kram

25 pixi:

skriven

Vilken mysig lampa!! Coolt!! =)

Kommentera här: