Utmärkelse...

Har sett att många fått fina utmärkelser,nu har även jag fått några!!De är från tjejerna som har de fina bloggarna Ulrikas blogg,och Tindra som jag!

TACK,jag blir så glad!Stoooor kram till er! Ni har så inspirerande sidor att läsa,så jag skickar genast tillbaka utmärkelsen till er två!!

Det är inte lätt att välja vem jag ska skicka den vidare till,så jag gör det enkelt för mej =)!
Jag läser så många fina,vackra och inspirerande bloggar,så jag skickar faktiskt utmärkelserna vidare till alla er,och till alla er som kikar in hos mej och lämnar underbara avtryck här.Ni ska veta att jag blir så himla glad för alla kommentarer från er!




Om det är nån som vill skicka utmärkelsen vidare...gör så här!

1. Vinnaren kan sätta loggan på sin blogg.
2. Länkar till personen du fått utmärkelsen av.
3. Nominerar minst 7 andra bloggar.
4. Länkar till de bloggar du nominerat.
5. Lämnar ett meddelande till bloggarna som du nominerat



Idag har skolorna satt igång "på riktigt"här hemma hos oss. Alla tre ungdomarna är iväg,och jag är själv hemma.Utan att få dåligt samvete så är det faktiskt skönt att det är lite vardagliga rutiner igen.=) Idag blir det lite städning och jag ska baka lite,maken fyller år i morgon.Bäst att sätta igång med det nu då,annars sitter jag väl här vid datorn när alla kommer hem,och har inte fått nåt gjort!

Måste bara tipsa om några fina evighetskalendrar som jag såg hos Urban Living,skulle mer än gärna ha en sån på väggen här hemma!!





Bilder lånade från Urban Living



Ha nu en fin dag allesammans...kram!







1 Skatan:

skriven

Hej och grattis till utmärkelserna :)



På återseende!



/Skatan

2 Nettan:

skriven

Grattis till utmärkelsen !

Baka, ja det kanske man ´skulle ta & göra =0)



Kram, Nettan

3 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

skriven

Grattis till utmärkelsen! =)

4 susihus:

skriven

Grattis till utmärkelsen. Hoppas att du får en skön dag! Kram kram

5 Maria:

skriven

Hej! Kul att du hittade in till min blogg. Hoppas det går bra med både bakning och städning!

6 Hildur - fixa&dona:

skriven

Vilken snygg almanacka!

Kommentera här: