Tygtavlorna har bytt plats...


med varandra!!Med små medel går det ju att få en annan känsla i ett rum....tygtavlan från matrummet hamnade här:



Tavlan som hängde där den andra tavlan hänger nu...hänger här istället....hängde ni med??? =)




Den här hängde i vardagsrummet ovanför tv´n..............






Och nu hänger den här ovanför tv´n istället....




Det är kul att skifta plats på sakerna och billigt blir det också att få känslan av lite nytt!
Pengarna ska ju räcka till så mycket ...så då är det ju toppen att flytta runt på grejerna lite.

Måste bara visa min ljusstake från Twinsome....köpte den för ett tag sen och såklart gick ju "glaset"till lampoljan sönder,så nu har jag fått tag på en ny...Butiken hade beställt hem nya glas eftersom de tagit slut,men nu så kan jag äntligen tända den igen.....



Det var det hela för idag...=) Nu ska det röjas av lite här hemma....framför allt ska jag diska..vår diskmaskin har sagt upp sej...iallafall vill den inte diska,så jag får ta och ställa mej vid diskbaljan istället.Men det går det med.Maken som är ledig idag,ska se om han kan hitta vad det är för fel...hoppas hoppas han kan fixa det själv....annars får det bli ett diskschema i familjen =)=)

Ha en fin helg allesammans!!

foto: tinas privata
1 ulrika:

skriven

Hej



Du, kan inte du fota ert soffbord eller hela kombinationen lite bättre. Vi ska byta bord och jag vet inte alls vad jag vill ha. Vi har oxå två tre sits sofför fast i mörkar brunt skinn så det hade varit roligt att se hur bordet förhöll sig till sofforna i fler vinklar. Om du vill alltså.



Kram

2 anna:

skriven

Har oxå flyttat runt lite tavlor, ny känsla direkt=perfekt :)



Ha en trevlig helg!

3 Rebecka:

skriven

Fint det blev, vad bra att man kan ändra runt på dom sakerna man redan har istället för att hela tiden köpa nytt.

Kram Rebecka

4 Nettan:

skriven

Visst är det bra & dessutom kostar det ju inget när saker kan byta plats med varann =0).

Fint ljustake 6 vad kul att du nu får användning för den i höstmörkret.



Ja när diskmaskinen går sönder, blir det definitivt en NY ;0)



Trevlig Helg...

Kram, Nettan

5 Proforma:

skriven

Ibland är det det lilla som behövs! Det är väl kanon om man så enkelt kan förändra!

Men du... diska för hand, hmm... visst blir man bortskämd! Jag hoppas maken kan fixa :)

Trevlig helg!

6 anna:

skriven

vilken fin ljusstake, Anna gillar!!!

7 madde:

skriven

Vad snyggt det blev och var glad för att det inte är en hankatt ni har ;)

8 M a r i a k o d e n:

skriven

Suck...kan du inte dela med dig av din överskottsenergi????

Men snyggt blev det, som alltid när du gör nåt;)



K R A M !!!

9 M a r i a k o d e n:

skriven

Suck...kan du inte dela med dig av din överskottsenergi????

Men snyggt blev det, som alltid när du gör nåt;)



K R A M !!!

10 Liw:

skriven

hej



min blogg hilleshög e nu lösenskyddad, om du vill ha tillgång så skicka ett mail så fixar jag det :) till [email protected]. Skriv vilken blogg du har också :) förklaring varför kommer sen på bloggen...



/Liw

11 Ulli:

skriven

Att hänga upp en "ny" tavla kan verkligen förändra ett rum. Gillar verkligen ljusstaken från Twinsome. Jag har ett presentkort i en inredningsbutik och jag funderar på att köpa sådan ljusstake mm.



Trevlig helg!

Kram Ulli

12 Maria:

skriven

Jättefin ljusstake! Små detaljer i hemmet gör verkligen en viss skillnad.

13 susihus:

skriven

Härligt att det kan ändra uttryck så när man flyttar runt. Brukar även föra med sig att man måste byta krukor där och ljusstakar där...hihi=)

Go helg på dig! KRAM

14 PiM:

skriven

så fiffigt, blir "nyhets"känsla" utan & betala en krona...

15 MissStorm:

skriven

Ja, det är kul med variation! Och lätt att ändra om när de alla går i svart och vitt. Tygerna med träd på vill jag också ha på mina väggar..!



Kram

MissStorm

16 Hanna:

skriven

Jag älskar verkligen dina kuddar i soffan!!

17 jessica:

skriven

Hej...ja undrar vart du köpt de svarta stället som de står news på, skulle bli jätte glad för svar, skulle gärna vilja ha ett sånt=)

18 Tjohalias blogg om inredning:

skriven

Snyggt! Vad härligt att så lite kan göra så mycket. Jag håller med Rebecka att det är bra att man kan förändra utan att köpa nytt jämt och ständigt. Trevlig helg, kram Sandra

19 Mari:

skriven

Så himla kul att ändra om så där, blir ju som nästan som nytt. Ni har så mysigt hemma!



Var på vårt kära A6 igår och shoppade vet du vad? Nada. Jag inte shoppa, det är nåt som inte står rätt till. Jo jag köpte en go kofta men inget annat. Klämde på Mairotyget och det blir nog det som gardin i sovrummet sen (kanske).

Ingen inspiration just nu men det kommer tillbax hoppas jag.



Ha en bra helg!!

20 Mallan:

skriven

Va fint & visst är det kul att ändra om... m små medel ;) Ha en bra helg & Kram

21 Cina:

skriven

Visst blir det som nytt när man flyttar om lite! Ett billigare sätt att få lite nykänsla- jag älskar att möblera om!



Hoppas det löst sig med diskmaskinen!



Trevlig helg,kram

Cina

22 EmmaBo:

skriven

Hmm nu blev jag också sugen på att flytta runt lite. Fint blev det hos dig iaf :) Trevlig helg! Kram/Emma

23 Karin:

skriven

Du är så duktig på att förändra hemma med små medel. Jag är mer så att har jag satt upp en sak så orkar jag inte flytta den, latmask....

24 Zun:

skriven

Alltid lika inspirerande att läsa din blogg. Var får du all ork och energi ifrån? Jag tänker alltid att "nästa vecka blir det bättre" ;-)



Kram Zun

25 Cissi:

skriven

Vilka fina tygtavlor.

26 Liza:

skriven

Snabb förändring.. härligt! Gillar också att flytta runt saker/tavlor..

KrAM!

27 saravillfara:

skriven

Ursnyggt!!

Hoppas ni fått igång diskmaskinen förresten.

28 Martina:

skriven

Så fint du har det och det är verkligen en bra billig idé att flytta rundor på saker och ting så man luras och tro att man shoppat lite nytt.

29 Number nine on Melon Lane:

skriven

Oj vilken massa tygtavlor du har att flytta runt på. Fint och kul med lite förnyelse ju.

30 Monica:

skriven

Du har ett mycket vackert hem. Verkligen inrett med stil. Jag tycker om alla dina tygtavlor men särskilt den som har vita grenar på svart botten. Skulle jag kunna få veta var du köpt tyget till denna?Ha det bra och lev lycklig

31 tina:

skriven

Hej Monica!

Tack för din snälla kommentar!



Tyget med de vita grenarna är köpt på Ikea för ca ett år sen.Vet inte om det finns nu,du får kika in på ikeas hemsida!



kram/tina

32 Mia:

skriven

Vad många härliga tavlor du har! Kan tänka mig varenda en hemma hos mig med.



Kram Mia

Kommentera här: