Snyggt från ellos......


Kikar in på Ellos hemsida ofta....de har riktigt snygga inredningsdetaljer och möbler...till ok priser!

Vad sägs om de här hyllorna???

image916image917


Den här ljusstaken var lite rolig... och ljusslingan......den liknar en kedja......... gillar!!!
             image918image920
image921
                                          
En bild från kökshyllan.....det blir mycket fika nu när ungdomarna är hemma och har lov....men jag håller mej till min mörka choklad jag !


bild : ellos
         privat
1 mariakoden:

skriven

Hjälp vad snygga hyllor! Såna vill jag ha!!!!
Måste nog spana in Ellos! De verkar ha en massa snyggt!!!
En fråga, vet du om cancer i lever å tjocktarm är ärftligt?? (läste din kommentar på Medaljongen)...
Min pappa hade det....man blir ju lite orolig att det är ärftligt!!!
Nä nu ska vi vara glada...ska kolla in å se om ellos har en hemsida!
Kram på räj!

2 Vicke:

skriven

HÅller med Ellos har faktiskt mycket snyggt!

3 mariakoden:

skriven

Du har mail/You got mail
Både sant å en rätt bra film!

Kram!

4 Eva:

skriven

Ja de hyllorna såg inte ut som något från Ellos :)

5 Ulle:

skriven

Ellos har massor av snygga saker. De har verkligen piffat till sin inredningsavdelning. ;)

Fika ja....det är mumma. Men ofta räcker det med en god latte. Är det vaniljessens i så får jag mitt sötbegär stillat oxå... ;)

Kram på dig!

6 Lisa:

skriven

Jag blev så förvånad då jag såg de snygga hyllorna, Ellos får bättre och bättre sortiment för varje år!

7 jessica:

skriven

Jag är dålig på att titta på Ellos hemsida. Men dom säljer otroligt mycket heminredning så det måste betyda något;)) Ja här blir det också mycket fika. Är jag sugen så smakar jag,annars så hoppar jag över. Man förbränner dåligt när man är sjuk :((

Torsdagskramar

8 Malin:

skriven

Hejsan! Fina saker fårn ELLOS: Gillar hyllorna mycket. Cool ljusslingar var, den hade nog dottern gillat. :) Ha en fortsatt bra dag. Kram

9 Perlan:

skriven

Håller med dig.. Ellos har verkligen ryckt upp sig när det gäller heminredningen! man hittar alltid något som man fastnar för! :)
kram

10 MO:

skriven

Jag har med kollat in de hyllorna, men nu får jag nog hålla uppe med att handla på mitt elloskonto, det blev visst ganska mycket jag handlat....Tycker annars att de har jättefina saker där, ljusstaken är så söt, har du beställt något??? Har varit o shoppat lite på ett mindre shoppingställe, hittade röda små hus, påminde lite om de du har, så nu har jag härmat dig..hoppas du tar det som en komplimang, du vet, jag gillar ju din stil....Inte så långt kvar tills DH, ska bli kul, försöker spara lite pengar så jag kan shoppa lite på ditt A6, längtar efter att få träffa dig o se hur ni har det, kramar i masssor, så ses vi snart......

11 Sus i Hus:

skriven

Va duktig du är och så ståndaktig med din mörka choklad. Heja dej! Ha en skön helg Kram S

12 Zun:

skriven

Åh, sådana hyllor har jag ju letat efter! Tack så mycket för tipset.

13 Lisa:

skriven

Kollar in en snabbis för att önska dej och de dina en trevlig allhelgona!

14 Hilajn:

skriven

Instämmer! Det finns en hel del som jag skulle vilja shoppa på Ellos:D

15 Johanna:

skriven

Hyllorna (kuberna har jag..hi hi) är så snygga! Trevlig helg! Kram

16 Maja:

skriven

Är faktiskt lite kul att det finns så mycket snyggt på Ellos, är som sista stället man får för sig att leta på. Men nu blir det helt klart ändring på det! =)
Håller med om att kuberna var läckra, ljusstaken var också fin. Trevlig helg, kram Maja

17 EVA:

skriven

Ellos har verkligen hottat upp sig...
*
Ville bara kika in och önska en underbart härlig Allhelgonahelg till dig och din familj !
*
KRAM EVA

18 Kristina - Kix Inredningskoll:

skriven

Väldigt fin ljusslinga.

19 Linda:

skriven

Hyllorna var verkligen jättesnygga! Tack för tipset!

20 Karl Lindell:

skriven

Ooh dom hyllorna också typ den här bakom :D

21 Karl Lindell:

skriven

Oj verkade inte bli ngn länk första gången..

22 Kissblade:

skriven

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

23 malin:

skriven

Hej. vilken bra blogg du har=) jag är nyfiken på de där hyllorna du visar, men jag finner dom inte på ellos hemsida?

Kommentera här: