Med risk för att bli tjatig....


Har kikat runt hos er och oj vad mycket inspiration man får nu inför advent! Har börjat ta fram mina ljusstakar och tänker till var de ska ställas,hmmm,angenämt pyssel. Vi har kämpat på med hallen,och nu är den väl i det närmaste klar. Lite småpyssel är det kvar,som att sätta upp Wave-hängaren som hämtades idag...jipiieeeee!!
Mina gardiner ska också på plats,men sen får vi nog pausa litegrand tror jag =)

Den "misslyckadesvartbetsadeskänken" är numera målad med svart lackfärg....ja,det blev mycket bättre!

Lovar att visa bilder så fort kameran hamnar i mina händer igen efter reparationen!

Tittade in på Bo Bedres sida......kolla in de här inspirationsbilderna......visst är det härligt med advent och Jul!!

image966

image963
image959image961image964
image965image960
image962



bilder : Lånade från Bo Bedre
1 Betty:

skriven

vilka härliga bilder du visar!

2 Pernilla:

skriven

Vad roligt att skänken blev bra till slut! Det är ju så tråkigt när man förväntat sig en sak och det blir helt fel!
Wave hängaren skulle jag med kunna tänka mig i vår hall.. Det är väl snart dags att göra nått åt vår lilla minihall.. Ny hatthylla, eller inte.. Swedese trädet står högt upp på önskelistan.
Ja kära nån, det är mycket som jag vill göra hemma.. Men en sak i taget! :)

Så mycket fina bilder med du visar.. Gud vad jag längtar efter advent nu!!

kram på dig vännen!!!!!!

3 Jennie:

skriven

Fina inspirerande bilder! Pepparkakan på glaset var ju såå käck...kanske man skulle testa nästa helg när det är dags för pepparkaksbak!!
Ha det bra/ Jennie

4 jessica:

skriven

Jag älskar den sidan! Vad kul det ska bli att se din hall nu då!! Väntar med spänning!

Kram

5 Hilajn:

skriven

Inspirerande bilder! Vill gärna se hallen med "Waven" när den är på plats:) Har inte fått dit min ännu...

6 MO:

skriven

Jättefina inspirerande bilder. Har hållt på hela dagen, o är ej färdig än med veckostädning o pyntning, tog en paus vid ett o gick en skogspromenad med Maila, skönt, men nu är det bara att fortsätta....Verkar som att jag vann vårt battle...råkade glömma att jag skrivit ett pyttelitet mail till dig, hihi, det räknas väl??? Jaja, nu ska jag fortsätta, ses imorrn, ska packa lite ikväll oxå...denna dagen känns som den aldrig ska ta slut, kramar på dig

7 Lisa:

skriven

Den fåtöljen du visar hade jag inte sagt nej till....ahhh...vill ha! Kram på dej!

8 Marichelle:

skriven

As always, great photo choices and yes, very inspirational! I might have to invest in a bottle of star anise, great holiday garland idea!

9 Emma:

skriven

Härlig inspiration! Tack :)

10 m a r i a k o d e n:

skriven

Hej där!! Din skänk blev säkert toppenbra!!!
Väntar med spänning på att få se den!!!!!!!!!
Fy så länge sen man var in hos dig känns det som......Wave hängaren är sååå fiiin, åh! Så snyggt det kommer att bli!!!!
Åt en pigg-tablett i kväll, smart=nääää, å oj så pigg jag är!!! Ska sitta uppe hela natten!! Börjar jobba 16.45 i morron å det är en heeelt ok sovmorgon!!! =)

Ha det toppenbäst!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!

11 m a r i a k o d e n:

skriven

Hej! Tänkte på dig när jag såg detta...hon kommer från samma ställe som mig! Skiiitfiiint!!!
Kolla, kolla!!!!
(hoppas länken funkar!!!!)
Kram!!!!

http://www.kuriren.nu/hemmavid/artikel.aspx?articleid=2598193

12 Ulrika:

skriven

Ja, inte har du varit hos mig i så fall, för jag känner inte den minsta adventsstämning ännu :o(( Tiden går för fort, jag hinner inte med känns det som.
fast jag planerar en bakdag på lördag då kanske stämningen kommer. Och givetvis måste stjärnor m.m fram då oxå.

13 Susihus:

skriven

Va skönt att det blev bra med skänken till slut! Vilka härliga inspirationsbilder du bjuder på, tack! Kram

14 Linda P:

skriven

Så härligt, man blir verkligen inspirerad!

15 Cina:

skriven

Härliga bilder, blir riktigt inspirerad.

Önskar dig en riktigt skön helg också!

16 pia:

skriven

åhh...längtar efter att se resultat på hall å skänk...
lämnade ni in kameran på rep? hur dyrt är det ungefär? har ju själv en stackars kamera som behöver vård...
ha en trevlig kväll.
kramis

17 Eva:

skriven

Oj vilka fina bilder !
***
Ha en fin första advent !
KRAM EVA

18 Anna:

skriven

Ha en skön första advent helg!

19 Ulla-Britt:

skriven

Kan riktigt känna doft av kanel & pepparkakor, fint tips till paketinslagning

20 MO:

skriven

Tjenare, tack för senast....jag hade jättetrevligt o är supernöjd med vår träff. Känner mig så glad o upprymd, ska hälsa från C o hälsa att han tyckte det var jättetrevligt...Jag har pysslat med mina enar idag, o köpt två nya hyacinter, kan inte hålla mig, du vet hur det är, började redan igår när vi kommit innanför dörren...Dammsugarn står mitt i alltihopa för sen kom jag på att jag måste ju blogga, är ju alltför länge sedan. Ha de så mysigt med pappsen idag, många kramar, hälsa......

21 Nilla:

skriven

Jättehärliga inspirationsbilder!

Kommentera här: