JAAAAA och neeeej !!


Alltså....jag borde vara riktigt nöjd egentligen! Maken har målat och målat och m...ja,ni fattar. Tre gånger har han målat över den grå panelen i hallen...kanske blir det en gång till,fattar inte hur det kan lysa igenom ändå!?Jaja,det går framåt iallafall. Tror det kommer blir bra när vi väl är färdiga...det känns så.

Vad som däremot inte känns riktigt bra är att jag satte igång att måla skänken,den som skulle bli svart ni vet,med lackbets. Vet inte om det kan kallas svart det som fastnade på skänken.......tror att färgen mer liknar svartbrun....Skulle målat den en gång till ikväll för att se om det blir bättre med två lager bets,men maken tycker vi ska köpa svart färg i stället. Åhhh vet inte vad jag tycker....den får nog stå till sej någon dag innan beslut tas! VILL JU BLI FÄRDIG.....

Nå,det kunde ju vara värre, nu ska jag trösta mej med att klicka hem lite grejer ....lite födelsedagspresenter!
Det är ju kul...det kan få "surdeppiga" Tinaminastina på myyyyyyyyycket bättre humör! Ska bl a klicka hem den här......å den här....

image951image953


Förr tyckte jag det var rätt tråkigt att fylla år i julmånaden........men med lite fina presenter blir det ju ganska kul,eller hur! Maken sa att du kan väl ta och klicka hem nåt av det du önskar dej. Gulledej P ! Förhoppningsvis kommer de här sakerna hem till mej den här veckan, klädhängaren har vi pratat länge om att skaffa, det passar ju bra nu när hallen snart blir klar.

Nu blir det till att krypa upp i soffhörnan,van Veeteren börjar 21.00.....

image957

Sven Wollter,Thomas Hanzon och Eva Rexed i huvudrollerna.


bild lånad från
tv-planeten
                           bluebox
                           designonline
1 Karin:

skriven

Vi har hängarna och är supernöjda med dem, snygga!

2 Anne:

skriven

Om du inte vill täcka med färg, går det väll även att tunna ut den svarta färgen med vatten så träet syns igenom. Blir lite som bets.

3 MO:

skriven

Usch så jobbigt att måla o måla o sen ändå tycka att det lyser igenom..men det blir säkert jättebra när det är klart. Den hängaren är jättesnygg, skulle jag med vilja ha....Svårt med färg, det blir inte alltid som man tänker eller ser framför sig. Det kanske är lika bra att satsa på svart färg istället. Nu är kalaset slut för denna gången, tycker helgen bara rusat iväg o man har bara fixat o donat, alltså inget kul projekt, utan kalasfix, matlagning o tårtbakning, nya recept till både o det blev jättelyckat, jättegott o lite över, perfekt slipper laga middag imorrn. Sitter o myser i soffan under filten o väntar på att cold case ska börja, hoppas jag håller mig vaken, kramar o natti på dig

4 Lilla jag:

skriven

Internet shopping är det roligaste! Men man får passa sig, det blir lätt för mycket av det goda...

5 Hilajn:

skriven

Jobbigt att måla men kul att grejerna snart anländer:) Stod och höll i Wavekrokarna igår men köpte ingen. Kan inte bestämma mig för om det är det bästa alternativet till lilla W:s kläder i hallen. Sen är det ju detta om man ska en eller två? Vilka i-landsproblem jag har... Ha en bra dag.

6 Perlan:

skriven

Men oj då.. blev inte skänken bra.. Du måste visa bild så vi får se.. och tycka till du vet ;-) haha
Men det är tur du tänker efter.. en dag iallafall.. och känner efter hur du vill göra.. Hade det varit jag hade det väl redan legat på 3 lager med bets och sedan en duktig frustration över att det inte blev som man tänkt! hahaha

Men vilken smart make du har, som låter dig klicka hem själv!
7an hade nog aldrig vågat det.. det hade kunnat sluta hur som helst! hahaha

kram på dig vännen!!!

7 Sus i Hus:

skriven

Va trött man blir på sånt, när man tar sig för något så blir det inte som man tänkt sig. Jag som är sån med att vill ha det klart nuuuuu! Hoppas att du får till det i allafall och det känns bättre nu med lite goa inköp av de fina sakerna. Kram S

8 Majssan:

skriven

Målade om en gammal imperialsäng i sommras, står i dotters rum nu. Det blev nog fem lager med vitfärg och ändå skiner det gula i trät igenom...inte roligt.

9 Ulrika:

skriven

Smart att klicka till sig sina presenter. Han är modig din karl ;o))
jag skippade van vetereen i söndags och såg "Under Toscanas sol" istället.

10 MO:

skriven

Tjena tjejen, du har mail.....ses snart, kram

11 MO:

skriven

Ska vi ha mailbattle...(tror det heter battle när man har en sorts tävling, har sett det i emenems film där de "battlade" i rap), se vem som orkar skriva flest mail....hihi, du har oxå mail igen, kramar

12 MO:

skriven

Haha, du har mail igen, slå det om du kan....kram

13 Birgerdaniella:

skriven

very intersting site ..congratulation..

Kommentera här: