Lite snabbt....


Hinner inte sitta vid datorn så mycket som jag brukar ..håller på och ordnar
med förberedelserna för J´s konfirmation...idag ska jag iväg och försöka
inhandla det sista...ett par skor till mej, servetter,lite blommor mm.
Nu blir det nog en liten bloggpaus för min del....det är svårt att hålla sej undan
bloggvärlden, men så blir det. Kommer kika in hos er...men återkommer
när lördagens ståhej och festligheter är över!!!!!

En liten bildpå en morsdagspresent jag fick, ett kakfat från koziol... visst är det fint!!

image435

Var också och köpte mej den här höga krukan som jag velat ha länge............

image436

Nu ska jag slänga i mej lite frukost och sen köra sonen till stan...han går sista "riktiga" dagen
i skolan innan han tar studenten nästa fredag....det känns lite vemodigt......

Vi hörs , ha det bra, och hoppas ni får en fin helg med sol och värme...............fortsätt och håll
tummarna för uppehållsväder....... ;)

Kram!!!!

bild : tina
1 Vicky:

skriven

Vilket coolt fat! och skit snygg kruka! *vill ha*
Lycka till med festligheterna nu och trevlig helg på dig!
KRAM

2 Vildängel:

skriven

Den krukan är jätteläcker, och balkonglådorna i samma stil är jag grymt sugen på. :)

3 Cina:

skriven

Älskar de krukorna, har flera själv *ler*...Fatet är jättefint, fin present att få. Håller tummarna för att ni får kanonfint väder i helgen såklart!
Kram
Cina

4 Karin:

skriven

Jag har också spanat på de där krukorna som även finns som blomlådor och i rött och vitt också samt med prickar. Superfint!

5 Pernilla:

skriven

Galning! Du kan inte lägga ut så där tok snygga krukor i bloggen! Jag blir ju helt ha-galen nu!
Jag som var på blomsterlandet idag och försökte hitta lite nya snygga krukor.. men icke att dom hade något som direkt föll mig i smaken!
Den var verkligen tok snygg Tina!!
Hoppas ni får en helt underbar konfiramtion och firande nu!
kram kram kram

6 MO:

skriven

Håller tummarna, lite svårt med pensel i handen men ska försöka, hihi...Jätttefint kakfat, kul med snälla barn som vet vad som gör mamma glad. VIlken imponerande kruka...kanonsnygg. Vad glad man blir när man äntligen köper det man velat ha lääänge. Jag tror nog att du får ta en bloggpaus för att hinna med allt, ojoj, vad jag är glad att ha mitt över, men det kommer mera.....(tänk melodin till programmet "det kommer mera" med Arne Hegerfors och Martin Timell så blir det kuligare). Längtar ut till färgburken och penseln igen men familjen behöver utfodras och jag har nyckeln till kylskåpet väl gömd (not). Många lycka till och kramisar Maria

7 Petra:

skriven

Wow wow wow, shit vad snygg kruka. jag gillar såna stora maffiga och snygga krukor.
Fatet var också fint. Nu är det snart helg. Lycka till med allt ståhej. jhihihi håller tummarna att vädret blir fint. Superfiiiiint väder.
kramizar

8 Anna-Carin Berglund:

skriven

Hej!
Vilket underbart hem du har! Jag har blivit väldigt inspirerad av utemiljöerna. Har du målat trädgårdsmöblerna själv? Vet du vilket NCS-nummer den grå färgen har?
Hälsningar
Anna-Carin i Piteå

9 TiniTott:

skriven

Vilken härlig present, och läcker kruka! Hoppas ni får en härlig helg med konfirmationen!

10 Linda:

skriven

Krukan är jätte snygg, en sån skulle jag oxå vilja ha.. Håller tummarna så att ni får vackert väder och lycka till med festligheterna. Nästa år har vi också konfirmations fest för dottern...
Kram

11 Hanna:

skriven

Lycka till med allt ståhej!!

12 Barbro:

skriven

Lycka till med konfirmationen! Härlig plantering i fin kruka. Kram

13 Vicke:

skriven

Vad snygga både fatet och krukan, supersnygga!
Lycka till med alla konfirmationsförberedelser och ha en bra helg!
Kramar från en annan konfirmandmamma;)

14 Marıakoden:

skriven

Hej hej fran mıg ı turkıet!!! Sol o bad...mulet ıdag! Man far passa sıg att blı blast av turkar!!!!Nu ska vı sova...Kram fran mıg! Halsa vara bloggvanner!! Kram!!!

15 Lina:

skriven

Måste få fråga vart har du köpt den snygga höga svarta krukan jag har letat som en tok efter den?

Kommentera här: