Regn och regn och regn och......



Fy vad trist det här är.....det bara regnar och regnar....


Tröstar mej med många  koppar av det här ......mitt nyinköpta te.....gott!!!



image493

bild : tina
1 Vildängel:

skriven

Jag funderade på att göra en glassdrink jag :) Inget te för mig inte.

2 Mariakoden:

skriven

gott med The!! Har du testat Friggs: Ingefära o Citron????
Den är mmmmmmumsig!!!!!
Vilken superfin bild du har tagit!!!!
Hoppas allt e bra med er!
Här har vi fått sol nu på em å det var på tiden!!
Ha det bra!! Kram!!!!!!

3 Sessan:

skriven

Nu har jag läst ikapp efter ett litet upphåll. Skönt att få ordninggjort terassen och min sambo är lika noga som din, men bra blir det.
Vad gott det ser ut, blev lite sugen på te.
Kram

4 sanna:

skriven

Här har det hängt regn i luften hela dagen men inte blivit nåt. Te lät gott, det var längesen. Blir mest kaffe i det här huset.
Krampådej
Sanna

5 MO:

skriven

Såg att ni hade en mysig dag igår dottern och du. Det är roligt att gå i affärer och bara ta det lugnt, inga tider att passa. Jag och syster var i stan idag, blev lite shoppat. Träffade brosan i stan med, han har varit i grekland en vecka så vi tog en fika med honom och en kompis till honom. Synd att jag varken dricker kaffe eller te, det ser så mysigt ut att krypa upp i soffan med en kopp varmt te/kaffe och snutta på. Jag lever på pepsimax, urbota dumt jag vet men det är min last....kramar Maria

6 Lisa:

skriven

the kan bota det mesta! Faktiskt så kan det få solen att titta fram, eller hur?

7 Linda:

skriven

En söt tepåse var det iallafall...

8 Isabelle:

skriven

Åh här regnar det... hela tiden. Ingen sol i sikte. Vart är sommaren? Nu blev jag sugen på te... bäst att kila ut i köket. Kram kram

9 MO:

skriven

Så kul för henne. I mitt nästa liv ska jag bli bakdansare...alltså en sån som står bakom artister, eller på scenen i nån musikal och dansa och sjunga. Det är min stora dröm, nu är det alldeles försent. Hoppas hon får kul, natti på er

10 Vicke:

skriven

Så gott med en kopp te i tråkiga gårvädret! Fin bild var det också:)
kramen

11 saravillfara:

skriven

Åh, tänk vad glad man blir av en sådan här liten påse! Man kan riktigt längta efter att få unna sig en stor kopp gott te!

12 Karin:

skriven

Är det gott, har aldrig testat?

13 Pernilla:

skriven

Visby ♥ Kan det vara annt än gott med det namnet!
Kan trösta dig med att regnet det bara öser ner här hos mig med.. Men jag ska snart iväg och fixa till mina naglar och pigga upp mig lite.. igår fick håret sig en duvning med, så snart är man delvis renoverad iallafall! hahaha
Kramis!!

14 Lisa:

skriven

Och här uppe vill vi ha regn. I allafall jag. Gräsmattan är helt bränd och ingenting växer. Tänk vad stort lilla Sverige är ändå!

Kommentera här: