Favoriter och jordgubbar..


Här hänger två favoriter.......



image514


Min filtduk får vila lite från smulor  och får hänga här på väggen ett tag....tillsammans med ett
foto på familjens kelgris !!!

Önskar er  en trevlig helg.......nu ska jag ringa maken och be att han köper med några liter
jordgubbar hem.....

image515

KRAM ♥

bilder : tina
1 Pia:

skriven

Jordgubbar kan man aldrig få för mycket av så det är bäst att passa på nu man vet aldrig när de tar slut. Söt voffsing ni har.

2 milly:

skriven

Men va smart att ha duken som konst. Riktigt snyggt!

3 Vildängel:

skriven

mums med jordgubbar - det ska jag nog köpa till morgondagens efterrätt :D

4 maja:

skriven

var köper man så där fin filt duk?

5 Poppins:

skriven

Ha en trevlig helg! Jordgubbar är så mumsigt. Fina favoriter du har på väggen.

6 MO:

skriven

Bra att kunna variera sina saker ibland, antingen den ligger på bordet eller hänger på väggen är den den lika fin. Klart kelisen ska hänga på väggen. Vi har med ätit köpemat idag, jag och mellankillen tog bakpotatis och de andra tog pizza, mums. Ha en skön kväll, kram

7 Lilla My:

skriven

Trevlig helg!

8 Vicke:

skriven

Fiffigt att hänga den på väggen,snyggt!
Har också handlat jordgubbar i dag , mums mums:)
Trevlig helg!

9 Lisa:

skriven

Bra ide att hänga den på väggen, har tänkt på det där med att man sätter upp tyg på väggarna(jag gör det med)det är väl lite som "nutidens ranor"? (rana=mattor man brukar ha på väggen)eller hur? Snyggt blev det i allafall!

10 Barbro:

skriven

Tack detsamma =) vilken fin vovve! och oj, vad sugen jag blev på jordgubbar... det är en hel vecka sedan inser jag just =) kram

11 Malin:

skriven

Trevlig helg på dig!!

12 Mariakoden:

skriven

Man ska frossa i jordgubbar så man blir riktigt less......haha...vet inte om det funkar.....???
Allt bra med dig!!??? Vilken fin vovve ni har!
Matchar eran inredning...även om det inte var tanken kanske!??? Eller.....?
Trevlig helg på dig!!
Kram!!!!!

13 Karin:

skriven

Vad smart att hänga den som tavla ett tag. Trevlig helg du med!

14 MO:

skriven

Hoppas ni har en mysig lördag. Jag o maken har varit i stan och hämtat hans nya glasögon. Passade på att köpa en till present till syster, köpte tre iitala ljuslyktor, i nån brun soft färg, jättesnygga. Man kunde köpa tre för 199 kr. Jag får förklara för henne hur "fina" de är, tror nämligen inte hon har en aning om vad iitala är...Nu diskar maken och sen skavi nog se mr beans semester, tror jag den heter i alla fall.....ha de bra, kram

15 art[e]fact:

skriven

Åh, vilken söt liten kelgris :)
Ha en fin helg!

16 Anna:

skriven

Gubbar = Gott, men jag blir lite röd och kli-íg runt munnen om jag äter för många :(

17 MO:

skriven

Skriver bara en snabbis, ska fortsätta med mitt, vill säga gräsklippning, häck/buskklippning, rabattrensning bla. Ska på kalas ikväll och då är det rätt skönt o gå omkring och dona lite och hoppa i duschen och fixa till sig lite senare. Har en utmaning till dig, kram

18 Pernilla:

skriven

Men så söt tavla! Och kära nån vad jag har missat många inlägg av dig.. Det är ju hooplöst jobbigt att vara utan internet en hel helg när man är iväg! :)
kramen

19 Emelie:

skriven

Har anonymt följt din blogg under ett par månaders tid och tycker alltid det är lika roligt att läsa och få se vad du bloggar om=).Jag gillar din stil skarpt! Jag och min sambo har under en längre tid funderat på att skaffa oss en liten hund. Er hund var så otroligt söt..vad är det för ras?
Ha det så bra! Kram

20 TiniTott:

skriven

Åh så söt voffsing! Älskar ramen, var har du fått tag på den?

Kommentera här: