Love Actually



Här kommer ett klipp från filmen Love Actually...med bla Hugh Grant i huvudrollen....

En riktig "krypauppåkuraisoffanfilm"...........rekommenderas varmt !!!!


Tycker den är lite rolig och charmig.....



1 Barbro:

skriven

Den är hur mysig som helst, en riktig feelgood film, att avnjutas flera gånger... kan man ladda hem från youtube nu från blogg.se? det kunde man inte förut... Jag håller på o kämpar för att lägga ut en film där, för att visa på min blogg, men det går inget vidare.... får be någon expert hjälpa mig, du kanske??? kramis

2 Vildängel:

skriven

Är inte helt förtjust i Hugh Grant av någon anledning - men om nån tipsar om en skräckfilm DÅ sitter jag där i soffan med spänd förväntan *s*

3 Axel:

skriven

Ja, den filmen är mysig.
Vi såg den i vintras på bio, min fästmö och jag. I våras kom den på teve också. Ibland blir man glad åt repriser på teve
:o)

Kommentera här: