TISDAGSTEMA

163342-184


Kan man längta sej bort mer än nu? Vädret inbjuder ju till drömmar om sol värme och
lata dagar med familjen.........Jag skulle kunna tänka mej en tripp till varmare grader
den här tiden på året, men i år är och förblir det en dröm!!
Vi var i Turkiet förrförra sommaren och förutom att bada, sola och strosa omkring gjorde vi
som många andra där en finfin dagsutflykt med båt. En härlig båttur med mat och sol, och sedan
vidare med mindre båtar på sköldpaddssafari. Ja, vi fick faktiskt se stora vilda sköldpaddor  IRL,
grymt!!
Med detta vill jag komma till Tisdagstemat, aktivitet, för visst , mitt i allt badande och solande
gav vi oss iväg på en trevlig utflykt, en aktivitet, en underbar dag i båt på medelhavet!!!!

bild: privat
1 heidi:

skriven

Åja sånt her drømmer man ju virkelig om nu : )

2 Allie:

skriven

Det ser inte dumt ut alls.

3 Cina:

skriven

Mmm- ser härligt ut med blå himmel och blått hav!

4 Camilla:

skriven

Men fy vad avis jag blir nu.. Jag vill också se sköldpaddor ute i det vilda. Så häftigt ju!! Aj löv sköldpaddor :)

5 Lindie:

skriven

Vad härligt! Man kan nästan känna värmen :)

6 Pernilla:

skriven

Lovely!! Ja visst tusan längtar man iväg till varmare breddgrader nu!
Nämen.. Jaha? Ska jag iväg till Spanien om 11 dagar! :D Så fruktansvärt trevligt.. och medelhavskryssning i maj.. Jaa, jag kan nog stå ut ett par dagar till i kylan! Muahahahaha....
kramen!!

7 Lilla My:

skriven

Åh,så härligt med Turkiet med sol och bad. Längtar till sommaren.:-)

8 Thea:

skriven

Mmmmmmmmmm...................

9 Jigsaw:

skriven

Fint. :)

10 TiniTott:

skriven

Åh vad sugen på att resa iväg jag blev nu =) Härlig bild.

11 Kix:

skriven

Vilken trevlig aktivitet! Resa är ju bland det bästa som finns och det finns så mycket att se. Sköldpaddor lät spännande, det har jag aldrig sett IRL. Det borde göras nån dag.
Men sommar i Svedala kan ju vara riktigt trevligt också, vi får stå ut lite till.

12 Vicke:

skriven

Åhhhhh vilken härlig aktivitet:D

13 saravillfara:

skriven

Lovely!
På den båten hade man gärna suttit med!!

14 Lisa:

skriven

Å, värme....

Kommentera här: