DÖRR PÅ GLÄNT ..........

163342-183


I det här inlägget var det meningen att jag skulle visa er lite bilder från utsidan
på vårt hus, men det funkar inte att få in fler bilder i inlägget.......blogg.se verkar lite 
segt, är det nån av er som har problem med era inlägg eller kommentarer?
Nåja, jag tog en bild på vår ytterdörr som vi målade i en gråsvart nyans för två
år sedan, när vi målade teglet på vårt hus. Jag har länge önskat mej en ny snygg
ytterdörr med nån fin detalj, kanske ett runt fönster , men pengarna räcker ju inte
till allt man vill ha . Jag satte en rund spegel från Ikea på insidan för att i alla fall få
"känslan" av ett runt fönster!!  Det duger  så länge.......! Jag gjorde likadant
på vår toadörr i källaren också....... Nöden har ju ingen lag.... :)  Mohahahaha!!!

bild : privat
1 Pernilla:

skriven

Du är så smart!! Det ser verkligen ut som om det vore ett fönster!
Duuuktiga duuuuuu!! :)
kramkalas ♥

2 Thea:

skriven

Provar med kommentar igen. Blogger har ju inte sin bästa dag idag.
Snygg dörr, fiffigt!!!!

3 Lisa:

skriven

smart med spegeln,det vart ju super bra!

4 TiniTott:

skriven

Fiffigt, en bra lösning om någon =) Jag har JÄTTEproblem med blogg idag med, går inte att göra något alls. Hoppas jag får iväg denna kommentar iallafall

5 Karin A:

skriven

Det där var väl en smart lösning! Jag trodde det var ett fönster när jag såg det. :) Låter jobbigt med alla bloggproblem.

6 Cina:

skriven

Vilken fyndig lösning med spegel på dörren- snyggt! Jag hade problem med att kommmentera inlägg igår, men det funkade bra att posta inlägg på min egen blogg...

Ha en bra dag!

7 Zassi:

skriven

Men du vad smart med den runda spegeln! Snyggt!

Japp, jag har oxå problem med bloggen. Tydligen har blogg.se drabbats av SPAM... :(

Tjing//Z

8 sara:

skriven

Oj, jag trodde det var ett fönster när jag såg den :-)

9 Lisa:

skriven

Himla smart du är, och färgen var fin också, kanske skulla måla om dörrarna här istället för att byta ut dom.

10 Pia:

skriven

På K Rauta så kan man köpa fönster som man sätter i dörrar jag tror att de kostade ca 400:-

11 Maria:

skriven

Fiffigt!!
Trodde åxå det var ett fönster....
Snyggt med mörk dörr!
Jo. Blogga går seeeeeeegt.....
Det bara tuggar o tuggar o tar en evighet att lägga in bilder......
Kram!!//M

12 Frida:

skriven

Visst har blogg.se haft problem. Jag trodde jag skulle bli galen igår men nu verkar det funka. Ser fram emot fler bilder!

13 Camilla:

skriven

Vad fiffigt med spegeln :D

14 Camilla:

skriven

Vilken smart grej, jag trodde det var ett fönster först. :)

15 cleo:

skriven

blogg.se är seeeeeegt ibland! Igår var en sådan dag. Smat med den runda spegeln, jag trodde också att det var ett fönster när jag först såg det! :-)

16 Lindie:

skriven

Jag säger som många ovan...så smart!! Trodde först att det var ett riktigt dörrfönster!

17 petra:

skriven

Ser att det är mångas bloggar som är nere fortfarande nu när jag har bloggat runt lite. Hade megaproblem igår.
Väldigt fiffigt med en spegel, du lurade mig totalt. jag var säker på att det var ett runt fönster. du är så påhittig
/kramiz

18 Johanna:

skriven

Va fiffig du är! Jag trodde det var ett riktigt fönster innan jag läste texten. Jag har också haft problem med blogg.se

19 Julianlovise:

skriven

Very interesting site. I have bookmarked you.

Kommentera här: