DATAHÖRNA

163342-121


Här är mitt lilla krypin....... här sitter jag när jag  tittar in hos er kära
bloggvänner !!!  Förhoppningsvis ska vi flytta upp datan på övervånigen så man inte
behöver springa ner i källaren...... ooops!  springa är ju fel ord , gå ner i källaren
för att sitta vid datan ! 
Här hemma blir det skön kväll med köpt pizza och lite tv tittande!

Ha en bra fredagskväll och en trevlig helg allihop.............
1 Johanna:

skriven

En mysig liten datahörna som du har! Trevlig helg!

2 Thea:

skriven

Mysig liten datahörna, nu vet jag var du sitter när du lägger snälla kommentarer hos mig :)
Treeeevlig helg!

3 petra:

skriven

Mysigt.Vi har flyttat in vår data i en liten klädkammaren. Hmm, låter kanske värre än vad det är.hihi Trevlig helg!

4 Camilla:

skriven

Jag gillar din blogg! :)

Trevlig helg!

5 Vicke:

skriven

Vad kul att få se vart du sitter och bloggar:)
Trevlig helg!!

6 Lime:

skriven

Härligt med en egen datorhörna... själv sitter jag med "den bärbara" vid köksbordet :-)

7 Lisa:

skriven

desamma!!!!!!!!!!

8 Maria:

skriven

Så skönt med egen hörna!!
Vilken lyx!!!
Själv får man kuta runt o hitta en bra plats med datorn under armen....
Ha en sköööön helg!!!!
Kram!

9 Malin:

skriven

Din datorhörna ser ju inte heller att gå ut för hackor :) Hoppas du har en trevlig helg! Kram!

10 Frida:

skriven

Vilken mysig liten hörna du har! Kul att se bilder. Ha en fortsatt bra lördag!

11 Pernilla:

skriven

Helloooooo.. Smiter in till dig och ser vad du har för dig.. Jag har abstinens.. Inte suttit vid en dator nu på 30 timmar!!! O_o
Men nu måste jag dra igen!
Kraaaam och trevlig helg!!! ♥

12 Karin A:

skriven

Kul idé att visa upp sin datorhörna. Man kanske skulle hänga på!? :) Ha en fortsatt trevlig helg!

13 Frida:

skriven

Jasså det är sådär det ser ut när/där du bloggar. Jättekul att få se!

14 Cina:

skriven

Kul att veta var du sitter när du bloggar :-)! Själv sitter jag oftast i vardagsrumssoffan med den bärbara i knät...

Ha en trevlig måndag!

15 Annika:

skriven

Kikar in hos dig för första gången. Vilket trevlig hem. Självklart får du länka till mig, det gör mig jätteglad. Länkar tillbaka.

16 ♥ Sessan ♥:

skriven

Vad fint du har i din lilla datahörna! Trevligt med alla dina bilder! Du har verkligen det fint hemma hos dig!! Kram ♥

Kommentera här: