GOD JUL TILL ER ALLA !


Jansson står i ugnen, skinkan är griljerad,köttbullarna är på värmning .......kikar in och önskar er alla underbara bloggvänner en härlig jul,med varm glögg,många pepparkakor,god mat och framför allt lugn och ro tillsammans med nära och kära! En och annan klapp,mjuk som hård är ju inte fel,men julen handlar ju om att ha det lugnt och skönt och njuta av att få ha det gott tillsammans. Sänder en tanke till de som inte har en familj eller någon att fira tillsammans med.......En extra stor kram till dom!!

Ha det härligt i jul allesammans....

image1077

image1079

image1081


Julkramar till er alla från mej.......

bilder : tina
1 Karin/Theasrum:

skriven

GOD JUL!

2 Hilajn:

skriven

Önskar dig detsamma! :D

3 Vicke:

skriven

Julkramar till dig och en önskan om en fröjdefull Jul!

4 Sus i Hus:

skriven

Önska dig detsamma. Julkram S

5 Lallis:

skriven

God Jul, goa du!
Hoppas att din/er julhelg blir fin och harmonisk och full av gemenskap och glada stunder.
Kram Lallis

6 Petra:

skriven

onskar dig och familjen en riktigt god jul.
kram

7 m a r i a k o d e n:

skriven

Men visst hade man velat ha SNÖ?!?!?!
Ser att ni åxå har det grönt ute......=(
Hoppas ni får en bra jul!!
Jag sitter å försöker intala mig hur himla roooliiig julen är!!!
=(
Ha det så bra så hörs vi snart igen!
Julkramar från mig!!!!

8 Pia:

skriven

Många god jul kramar till dig från mig.

9 Linda P:

skriven

Detsamma till dig Tina och de dina!!!!!!!!
julkramar från Linda

10 Malinbayard:

skriven

Julkramas tillbaka!!!

11 anne:

skriven

Vad fint du skriver, och jag vill också ge en varm kram till de som inte har en familj eller ett varmt hem att vara i.

~~~~~~~
God Jul
~~~~~~~

Kram!

12 Linda:

skriven

God Jul!

13 Perlan:

skriven

Alla mina bloggvänner, nära och kära,
jag omsorgsfullt skrivit ner
och varje år vid julens tid
jag tänker extra på er.

Jag skickar ett julkort
som adresserat är till dig
För du på blogglistan finns
och likaså i hjärtat på mig.

Av alla de jag genom bloggen träffat
även om stunden var lång eller kort
är du en av dom
jag ej vill glömma bort.

Den här, denna anda av julen
som för alltid och alltid kommer bestå & skina
må den lämna sin varmaste julehälsning
i hjärtat på dig och dina.
~God Jul~

Kram vännen!

14 saravillfara:

skriven

Kram och god jul från mig!

15 Lilla My:

skriven

God jul!

16 Ulle:

skriven

GOD JUL önskar jag dig!!!!

17 lizaloop:

skriven

God Jul, må tomten vara snäll!!!

18 svartpeppar.blogg.se:

skriven

vilket fint julinlägg!
önskar dig en kanonfin jul och hoppas tomten kommer!
kram

19 Sophie:

skriven

God Jul önskar vi på Lovisagatan! Så julfint ni har hemma! Synd att vi inte kunde följa med ut o se det "live"!

20 MO:

skriven

Åh tusen julkramar till bästaste Tina oxå!!!! Så fin ängel...o den julstjärnan har jag velat ha lääänge, men jag har inga fler fönster att dekorera, sa till C att jag vill ha ett större hus med många fönster att pynta i, speciellt till jul, det finns så många fina stjärnor o stakar...Hoppas maken är ännu bättre idag. Här har dansats o....ja du vet i massor, väldans uppskattat ska du veta, jättekul med glada o tacksamma barn. Nu ska vi snart dra hem till mamma o pappa, ska vara där kl 14, ville bara in o önska en god jul igen...kul att du ringde igår, överraskad blev jag o glad såklart. Hälsa familjen så hörs vi, kramar

21 jesso:

skriven

Massa juliga kramar!

22 jesso:

skriven

Ps..jag gillade din stjärna du visar som står i ett fönster!Är det el eller ljus? Med min otur så är den väl inte inköpt i år?

Kramizar

23 Perlan:

skriven

Kikar in och önskar en God fortsättning på julen!
Hoppas du hade en riktigt mysig julafton igår! :)
Visst blir det en del julmat dessa dagar.. Men det kan man stå ut med, det är ju bara jul 1 gång om året! :)
Idag har vi en riktig slappe dag, inga julbesök utan vi är bara hemma. 7an har nyss haft sin kompis från Kalmar på fika besök.. Jag njuter av lugnet just nu! Underbart!!

Bamsekram till dig Tina!

24 /B:

skriven

God fortsättning!
/B

25 Lallis:

skriven

En god fortsättning önskar jag dig:)
Kram Lallis

26 MO:

skriven

Hej, god fortsättning till er också. Här har vi haft en lugn slappedag, långpromenad i morse, jag o mamma, sen har jag o C gått en sväng ikväll med. Ätit rester, kollat filmer o bara varit. H har lekt med kompis hela dagen o ska sova över hos henne, sen i morrnbitti åker vi till växjö för att kolla in mellandagsrean, gäller väl att ta jackan med vassa armbågar på....H o hennes kompis ska med, killarna vägrar.....Jo vi hade xboxet med ner till mamma o pappa igår, o det spelades vilt ska jag säga. Brosan som är gitarrlärare, mina kusiner (28 o 25 år) tyckte det var skitkul men svårt, sen briljerade ju R...då mådde han. Sen har systers äldste kille varit här idag o fortsatt spela, han tyckte med det var kul. Så det var musik i varje hörn hos mamma o pappa, bror, kusiner, morbror ja alla spelar instrument, gitarr, fiol, dragspel...o sen guitar hero på det...hihi, det var mycket (o)ljud. Det blev lagom sent, o som vanligt mycket att äta, därför blir det lååånga promenader. Fick en soda stream av föräldrarna, men jag fick en vit så jag ska byta till en silverfärgad. Fick så fina julklappar av C o av barnen så det är inte klokt...jag måste varit snäll i år. Ha de nu så bra så hörs vi, kramar

27 Mia:

skriven

Vad fint du skriver.. Önskar dig en fortsatt god jul, kram!

28 Ulrika:

skriven

Hoppas ni hade en alldeles underbar jul

29 Johanna:

skriven

Hoppas du hade en mysig jul!

30 m a r i a k o d e n:

skriven

Hej...Hoppas julen har varit bra...Kikar in i förhoppning om att få se vad mycket fint du fått av tomten ;)
Nu ska jag strax iväg å jobba, kändes ju inte så jättekul.....
Ha en god fortsätttning!
Kramelikram!!

31 Karin:

skriven

Hoppas du har haft en bra jul. Jag har en likadan ängel som du har på översta bilden.

32 MO:

skriven

Hej kompis, hoppas allt är bra med er....här är allt bara bra, tillbaks till verkligheten..nästan...C har jobbat lite idag, o jag o H har varit o bytt kläder hon fick i julklapp o jag har köpt nya jeans..dock ej på rea, lyckas inte alltid hitta kläder på rean, men ska nog ner en sväng i byn imorrn o kolla runt. Älskar att handla billigt...Sen har jag städat heela eftermiddagen, trist men skönt när det är gjort. Vad ska ni göra på nyårsafton?? Vi brukar vara här med syster o hennes familj, ibland kommer grannarna oxå. Vi har så fin utsikt över hela byn här ute på gatan så folk brukar köra upp vid 12-slaget o titta på alla fyrverkerirna. Vi hörs, många kramar

33 Malin:

skriven

God fortsättning!
Hoppas du haft en jättemysig jul! Kram!

34 Martintanja:

skriven

Thanks, keep up the good work.

Kommentera här: